Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Saturday, January 29, 2011

Jalan2 Kat KL

Hr ni kami gi ronda2 KL sbb hubby nk g htr kwn dia kt Hentian Putra. So, kami pun gi makan kt Kg Baru...nk parking punyela susah, dekat 5 kali pusing, baru dpt parking....so, kt sini, aku nk share ape yg kami mkn tadi.....tadaaaa....(tp sbnrnye dh start makan baru teringat nk ambk gmbr...huhuhu)

ni faveret aku kalo gi kg baru...bubur nasi...
 ni sayur utk bubur nasi tu...kailan + mushroom
 ni plak lauk2 dia (ikut pilihan kita sendiri) aku amik ikan bilis + ikan masin + bwg asin = mmg masin
 ni satu lg benda yg masin =  telur asin...ni faveret Aasha..dia ratah jek yg putih tu...
ni plak benda wajib yg akan aku oder kalo kt kedai tu ade...kenal tk? nila SOMTAM....

 ni lak faveret anak2ku.....kerang bakar cicah sos

 ni aku punye air tembikai...nmpak sedap kan?
 ni lak buah mangga untuk buat pulut...pulut ape? tunggu....
 ni pulut yg akan dicombine dgn mangga tadi...
 ni lak kuah dia....
dan.......
/
/
/
/
tadaaa.....inilah pulut mangga + santan....sedap...hingga menjilat jari....
ni lak hubby suh bungkus bwk blk sbb kt S. Alam susah nk jumpa.....

So, total harga kami mkn td dlm RM39 + nasi goreng pataya (syahmi punye) & 3 gelas air lagi....
Kira okla kan...mmg melantak betullah...tp puas hati, oder banyak dan semua habis licin....
takla membazir.... 

 ni lak aku sempat snap gmbr kdai buah kt ChowKit.....ranum2 semuanye....

macam2 buah ade...terliur den...

dan...sbg penutup...inilah gmbar Aasha yg pkai anak tudung mama 
& mama yg pkai tudung baru...hehehe...
gambar :  credit to Luqman

www.tips-fb.com

7 comments:

Suya said...

weh sedaknyo bubur nasi...feveret aku tuhhh....terliur..terliur hihi

NINIEZANE said...

yo ko...bila nk blk Mesia, nt aku belanjo...hehehe...

Ted said...

tak penah rasa pulut mangga. Aih, kene heret org pegi ni

NINIEZANE said...

ted : pegila try...sedap...

Sarah Syazwani said...

nampak tembam sket..ade isikah??..heheh

Heidi Shafiq said...

telan air liur tgk sume menu ni..

NINIEZANE said...

sarah :hehe..tkdela...kebetulan je tu...mb sbb tdg...

heidi : ye ke...erk..Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...