Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Monday, July 16, 2012

HIDUPKU BERUBAH SEJAK JOIN TUPPERWARE BRANDS...

Salam kawan2, hari ni saya nak berkongsi pengalaman, kegembiraan, keceriaan, suka-duka, susah-payah, pahit-getir sejak join Tupperware Brands 6 bulan lalu....

Alkisahnya, saya bermula dengan bisnes Tupperware pada bulan Jan 2012 sejak tercetus idea nak buat kutu Tupperware...tengok2 ada sambutan yang menggalakkan jugak dari kawan2 ofis dan rakan2 FB.... so, daripada 1 grup kutu sehinggalah sekarang ada 3 grup...

Alhamdulillah, saya bertemu dengan leader yg banyak membantu, memberi tunjuk ajar bagaimana cara yang betul untuk maju dalam bisnes ni dan of courselah ia memerlukan pengorbanan masa, tenaga dan wang ringgit yang bukan sedikit....

Saya betul2 serius dalm bisnes ni bermula minggu ketiga bulan Jan 2012...dan terus didaftarkan dalam DIQ program untuk menjadi  Director bulan tu jugak...dalam masa seminggu, saya berjaya mendapat lebih 9 orang ahli baru dan sale 4k!!! So, komisyen pertama tidaklah banyak sebab baru sgt join kan...so, inilah cek yang pertama saya terima... Alhamdulillah... TQVM Tupperware Brands...


Masuk bulan kedua, iaitu bulan Feb 2012, saya terus memecut bagi mencukupkan 15 orang ahli & sale 14k...pelbagai cara diusahakan...buat demo, roadshow, sms, FB, emel, blog dan akhirnya di hujung bulan Feb, saya berjaya mendapat sale 15k & rekrut ahli baru seramai 22 orang! (melebihi syarat yg telah ditetapkan)...Dan pada bulan Mac, akhirnya saya telah berjaya bergelar Director dalam Tupperware Brands setelah kerja keras selama sebulan lebih... dan inilah cek yang diterima selepas itu....



Sejak bergelar Director, usaha tetap diteruskan bagi memantapkan lagi pendapatan yang diperolehi kerana inilah yang boleh dianggap sumber pendapatan rasmi saya selain daripada kerja tetap sekarang... Dan inilah cek yang ketiga...


Dan seterusnya, saya mengorak langkah lagi dengan menaikkan seorang Director di bawah saya dan hasilnya saya berjaya bergelar 1 Star Director dalam masa 3 bulan join Tupperware Brands....dan inilah cek yang keempat...


Dan seterusnya bulan kelima...inilah hasilnya dengan jualan online sahaja....


Seterusnya..saya mengorak langkah lagi dengan menaikkan seorang lagi Director di bawah saya... dan inilah hasilnya dengan sale 15k...tadaa....


Best tak jadi saya? Alhamdulillah, rezeki melimpah-ruah sejak join biz Tupperware nih...setakat ini saya ada ramai pelanggan setia yang sentiasa membuat pembelian ulangan setiap kali katalog baru keluar...

Nak tak jadi macam saya dan dapat cek tiap2 bulan mcm ni? Sape berminat, boleh contact saya secara personal untuk kita buat 'tution' khas macamana nak berjaya dalam Biz Tupperware nih....

dengan motto.."Bukan Senang Nak Senang"... dan sekarang masih belum senang...

usaha masih perlu diteruskan untuk ke tahap yang lebih baik lagi....

Untuk makluman juga, saya sedang berusaha menaikkan seorang lagi Director bulan ni... diharapkan semuanya achieve dalam masa yang sepatutnya...

Doakan kejayaan saya dalam bisnes ni... dan untuk kamu semua jugak..jika ingin berjaya macam saya...JOM SERTAI SAYA SEKARANG...masih belum terlambat lagi kerana Tupperware Brands jenama yang sudah terkenal dan tidak perlu diperkenalkan lagi...

Just sms saya 0176391491 untuk maklumat lanjut...







www.tips-fb.com

13 comments:

Ibu Yusuf Maryam said...

Baru cdg2 nak jual tupperware (jadi ahli) terbaca pulak entry ni. Pm akak kat FB ya.. (Ibu Maryam)Tkasih

niniezane said...

ok kak zefa...akakn ku pm..tunggu...

Atia Adina said...

wow wan.....murah rezeki....best tengok pendapatan sampingan wan tu.....peewitt...

niniezane said...

Alhamdulillah..rezeki Allah ad... Ad pn kalo nk dpt cmni pn boleh..hehe...

Unknown said...

mesti banyak modal yang pakai masa mula2 nak naik kan

niniezane said...

modal tu mesti adalah dalam 5k...lbh kurang..baru sedap skit nk beli brg..hehe...nt rolling je modal tu every month...

Unknown said...

salam..minat sgt2 nak wat bisnes nih..tp takde kawan yg leh beri khidmat nasihat lah...besar tak modal nak wat bisnes ni yek? pm sy details leh tak?

niniezane said...

Salam Nor Diana, terima kasih krn berminat dgn biz Tupperware nih. Blh bg detail spt nohp, emel & fb? Nt sy pm detail ye...

Unknown said...

hehehe..lupe lak kan..ni no.hp saya..013-2213345, email : diana853785@yahoo.com, fb sy Nordiana Bt Sitam..

niniezane said...

Ok, akak dh add fb..nt accept ye

Unknown said...

oraitt..tq..sy accept jap g eh..kat opis ni kene blok time opis hour

siti rabiatul adawiyah said...

boleh pm saya??? :)

izayenni said...

salam..saya berminat la nak jadi dealer tupperware. camne eh? ni e-mail saya izayenni@yahoo.co.uk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...