Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Tuesday, August 23, 2011

Menu Berbuka Weekend Lepas....

Masa last day keja minggu lepas, iaitu hari Jumaat, aku dok sibuk pikir nak masak ape untuk berbuka weekend tu....So, ape lagi, bukakla google, cari resepi2 yang menarik...tiba2...'ting'....dapat idea...aku nak masak Sup Tulang sebab memang faveret hubby aku, Ikan Siakap Tiga Rasa, memang faveret kami sekeluarga dan Kerabu Sotong ( faveret aku)....

So, aku printla resepinya dan listkan bahan2 yang nak dimasak. Hari Sabtu tu, kerahla En Suami pegi pasar beli semua bahan2 yang aku listkan tadi...So, inila yang terhasil....TADAA.....


Ikan Siakap Tiga Rasa Ala Ninie...

Sup Tulang Special...special ker? hehe...

Kerabu Sotong

Daging Goreng Kunyit

Sedia dihidang...

Inilah semuanya menu yang dimasak...

Sekian, itu sahaja untuk hari ini...korang masak ape weekend lepas?

www.tips-fb.com

2 comments:

yatie chomeyl said...

terliurnya tengok ikan siakap. kat sini tak de uwaaaaa :(

niniezane said...

oo.. ye ke..yatie kt mana tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...