Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Wednesday, September 28, 2011

Jamuan Raya kat DATC

Semalam kami ada jamuan raya kat DATC...anjuran Bhg Pembangunan dan Fasiliti bersama-sama staf Infotech...maklumla, kami kan di bawah satu PNC...so semua aktiviti kebanyakannya dibuat bersama-sama. Tapi kebanyakannya diorang yang anjurkanlah, kami hanya menjadi pengikut sahaja....hehehe...

So, ada banyak gerai-gerai makanan tetapi pilihan makanan taklah berapa banyak...gerai Infotech dapat tempat kedua tau....! Takde banyak benda nak citer...layanla gambar2 ni dari kamera Zul, Anak Perak & Mazuhan...credit to them....

With Diana, K Shima & Fara yg still single....hehe...

Ina datang mencelah....

Ditambah pula dengan K Anis, Zaza dan Sham kt blkg...

Bergambar bersama En Buhani...salah seorang Timbalan Pengarah Infotech...

With Fara...

with K Ana...

lagi gambar kami berempat....
 
bergambar beramai-ramai...yg lelaki tinggal beberapa kerat ajek...

Sekian sahaja....babai....hehehe....
www.tips-fb.com

1 comment:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tak sempat nak merasa makan2 raya tahun ni :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...