Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Sunday, September 11, 2011

Berita Gembira Syawal Tahun 2011

Syukur ...syukur...syukur Ya Allah....Alhamdulillah....rezeki Allah...jika datang memang tanpa disangka-sangka....

Jumaat lepas, saya dapat berita gembira yang memang saya tunggu-tunggu selama ini....Memang menunggu tapi tidaklah mengharap sebenarnya....jika ada rezeki, adalah....

Tapi....Alhamdulillah...Allah dah tetapkan itu rezeki saya....mesti korang tertanya-tanya apala yang saya dapat tu kan....kalau yang dah tau tu takpelah...saya just nak inform untuk yang  masih tak tau....

Saya dapat surat ni :



Syukur...rezeki bulan Syawal....Hanya Allah yang mengetahui dan Dia telah menetapkan tiap-tiap sesuatu....setelah 9 tahun berkhidmat ( kontrak 3 tahun & tetap 6 tahun) akhirnya saya dikurniakan pangkat ini...yang menjadi idaman rakan-rakan sejawat...Takpe, kawan-kawan, akan tiba rezeki anda suatu hari nanti...kalau tak dapat macam saya pun, mungkin Tuhan akan bagi rezeki dalam bentuk lain...yang penting, kena sentiasa redha dan bersyukur dengan setiap ketentuan-Nya....

Buat kerja dengan ikhlas...pasti anda akan mendapat imbuhan yang setimpal...Insyaallah.....pastinya kurniaan ini akan menyuntik semangat saya untuk bekerja dengan lebih tekun dan ikhlas dalam bidang kepakaran saya...

Saya memang bersyukur dengan penstrukturan baru ini, dengan perubahan yang berlaku, saya bakal bekerja dengan orang-orang baru pula dan dengan skop tugas yang berbeza...semuanya saya redha...Walaupun sekarang saya makin sibuk dengan pelbagai tugasan setelah menjadi AJK PROKOM, saya redha...walaupun banyak cabaran yang dihadapi, saya redha...dan saya harap kawan-kawan pun boleh menjadi insan yang sentiasa redha dengan ketentuan Allah.... www.tips-fb.com

10 comments:

Kancilbiru said...

wahh tahniah wan....alhamdulillah, rezeki semua tu....:)

Sarah Syazwani said...

tahniahhh..leh mkn besar niiii..hehe

peep said...

tahniah kak :)

niniezane said...

Terima kaseh niza....Alhamdulillah...

niniezane said...

Tq sarah & peep...Insyaallah, mmg ingat nk wat makan2 gak ni...tgh plan tarikh yg sesuai...

iera said...

alhamdulillah..tahniah kak wan..semoga lebih maju jaya...

Matjoe said...

tahniah. buat la GA lagik hehe

Zefa NorAsmara said...

Alhamdulillah. Tahniah buat Pn Wan Rosni.. :D

niniezane said...

iera : tq iera..Insyaallah
MatJoe : tq...nk buat jgk...tgh cari GA yg best2 sket...hehehe...

niniezane said...

terima kaseh k zefa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...