Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Friday, July 15, 2011

Wah...Saya Menang Peraduan Lot.My!!!

Hehe...nk kasi gempak sket...mmgla menang...tp menang hadiah saguhati jek...mesti korang tertanye2 peraduan mana yg aku mksudkan ni? Ingt tk post ini http://niniezane2009.blogspot.com/2011/05/kedai-online-medium-terbaik-menambahkan.html. Ha...dgn artikel tu la aku menang....tk sangka gak...dlm ramai2 yg masuk aku terpilih antara pemenang, walaupun dpt saguhati jek...hadiahnya t-shirt eksklusif dr lot.my. Jadi lah, kan? Nk tau psl peraduan tu, klik di sini http://lot.my/contest/.

Ni la bukti aku dh menang :

Tk sangka, kan? Actually, aku pn dh lupa psl peraduan ni...tiba2 hr ni terdetik nk check, sape menang agaknye ye? carik punye carik dlm google...akhirnya terjumpa, alih2 tgk nama aku pn ade gak...Alhamdulillah...rezeki...Mb ini blh dijadikan semangat utk join lbh bnyk peraduan lps ni...actually aku jarang nk menang peraduan mcm ni...sbb tu excited sket nih....okla...hbs kt sini dulu citer kali nih...babai...

Kalau nk tgk senarai pemenang yg lain...klik SINI...

Nk dapat income harian macam saya? Klik SINI laju-laju.... www.tips-fb.com

5 comments:

SyUhAdA said...

thniah, syu pon menang t-shirt jgk..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam NInie..Tahniah dr K.atie!!

niniezane said...

syuhada : tahniah jgk dr ninie...

k atie : tq k atie...

SyUhAdA said...

salam,sis..
dah gi amik ke t-shirt yg menang tu?
syu blom amik lg nie..

niniezane said...

blum lg la syu...akak nk suh dia pos jela kot...cm tk berbaloi nk g jauh2 semata2 nk ambk t-shirt aje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...