Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Friday, July 15, 2011

Wah...Ramai Rupenye Peminat Citer MOREO ATTACK!!!

Korang pn mesti minat jgk, kan? Aku baru share link ke lagu tema dia smlm, skrg dh msk 48 comments!!!


Memang citer ni berhantu!!! Tak caya? tengok nih... :




Update terkini...dh 56 comments....tk caya? klik SINI...


Citer ni tahun 1990 kot...aku bru drjh 4...dia tyg kt tv2, kan? dr kul 4-4.30 pm....suke sgt...lebih2 lg psl summersault berpusing/berputar/berkembar tu....kalo dia pukul bola, memang hbs jatuh pihak lawan...mmg nmpk hebat sesangat!!!....


Mmg CUN ni jdk idola ms tu...tgh ade masalah pn leh buat lg summersault tu (eh, betul ke aku eja nih?...lantakla....huhuhu)...Ade sape2 nk share experience ms kecik dulu psl citer ni? Mai komen kt sini...
Kalo ade sape2 yg dh download, share2la link dia ye....mesti rmai yg berterima kasih kt u all nti....


Ni aku nk share lagu tema dia dlm versi B. Melayu..nyanyi tau jgn tk nyanyi...


"kisah seorang atlet...

cun namanya, bercita2 ke skuad olimpik....

cun jaguh bola tampar, kumpulan baiqushi...

mencari ibu nama moriko...

cun, yojiya, kapten, 

berusaha ke skuad olimpik...

sayang gugur seorang....

yojiya temanku sayang...

ku harap cun berjaya menjadi 'spike' dunia..."


Haa, 1 lg...citer ni dh ade group tau kt FB, sape create ntah, aku pn dh join...kalo sape2 yg fanatik tu, lehla join...mana tau nti leh dpt tgk blk citer ni bila rmai yg request...sape nk join group ni, klik SINI


Ok, jgn lupa share citer anda ye....


Nk dapat income harian macam saya? Klik SINI laju-laju.... www.tips-fb.com

1 comment:

Sarah Syazwani said...

muahaha..ingat2 sampai kalo main bola tampar pun buat gaya mcm tu la konon..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...