Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Friday, March 18, 2011

Photoshoot Bersama Pa n Ma Edisi Khas Mei Sempena Hari Ibu

Nk tau rahsia tk? hehehe...kalo dh citer kt sini...bukanla rahsia lg kan...tp tkpela...hr ni aku rasa nk share citer nih....

Semalam kami 1 family ade photoshoot dgn Majalah Pa n Ma....tk sangka gak kan....actually aritu ade htr gmbr kami 1 family...dh lama dh...rsnya dh dkt 2 thn kot...ingtkn dh tkdela peluang ape2 kan...rupanye ade lgk rezeki kami....

So, 2 minggu lps aku dpt call drpd K. Hasnita Syawal, salah seorang editor majalah tu ckp nk wat photoshoot kami 1 family...utk ruangan CARA PAPA iaitu camana papa wat surprise masak untuk Mama sempena HARI IBU!!!

So, mcm2la aksi photoshoot kami smlm...mula2....gmbr papa ngan anak2...bkn senang nk suh 3 org tu posing betul2...brp kali shoot baru jadik...maklumlah..3 org, 3 ragam...pastu shoot papa tgh potong sayur dgn disaksikan oleh anak2....hehehe...eksyen jek...

Pastu lak sesi papa hidangkan laksa untuk mama dgn disaksikan anak2 jgk....and LASTLY...aksi Papa suapkan Mama...aksi bertentang mata....hahahaha...nk gelak pn ade....nasib baik ade ayah chik tlg bwk lari bdk2 tu ms ni....hihihihi....

Gambarnye, tkleh review lgk...sbb kena tgu majalah keluarla dulu...nti tk surprise...aku leh citer jela....so, tunggu Pa n Ma bulan Mei nanti ye....babai... www.tips-fb.com

4 comments:

Kancilbiru said...

wahhh tak sabar betul nk tgk aksi wan & family...hehehe..

tq wan ajak makan laksa..tp niza dah kenyang sangat2 tadi..lain kali boleh buat lagi..:)

NINIEZANE said...

hehe..ye ke..nti jgn lupe beli majalah tu ye...

tkpela...org tk sudi...hehehe..tkdela..gurau je...

♥ Che NamNam ♥ said...

wahhhh bestnyer kak....tak sabar mau tunggu PAMA Mei neh..sy memang tetiap bulan beli tapi bulan mei paling tak sabar nak dapatkan neh..haha...

NINIEZANE said...

hehe..nti jgn lupe beli ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...