Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Friday, December 31, 2010

Fenomena Khairul Fahmi...

Sorryla kalo entry ni dh basi...tp aku bru terdetik nk cerita psl ni...

gambar ihsan dari blog ini

Kenal tk sape kt atas nih? Nila Incik Khairul Fahmi & aweks dia...secocok, kan? Skrg nih, semua org sibuk bercerita psl Khairul Fahmi @ nama manja oleh aweksnya ialah Incik Apex....kt fb, kt blog, kt paper, kt google smua org cari Khairul Fahmi....nape? Kenapa bila Malaysia menang nama KF yg naik mencanak2 di mana2 shj? Adakah sebab dia hensem? Ke sbb dia ore Klate? hehehe...aku pn ore klate gak tau....tp sbnrnya sbb dia sgt hebat bila dpt tgkap hampir semua bola dr Indon aritu dan dia yg menyumbang kpd kemenangan Malaysia selain penyumbat gol terbanyak Safee Sali...

Actually aku bukannya peminat Bola Sepak...tp bila smua org nk blk awal hr ade lwn final tu sbb nk tgk bola mlm tu...dgn aku2 pn terpacak dpn tv kul 8.00 tu...siap berebut remote ngan anak sbb nk tgk Harimau Malaya lawan Sang Garuda...dan hasilnye sgt marvelousss......dgn kemenangan Mesia dan siap dpt cuti lg arini....

Disebabkan aura KF, dengan aweks2 dia skali terkena tempiasnye....korang kenal sape awek dia? Mestilah kenal, kan....awek dia pn dh jd glamer mcm artis skrg nih...followers kt blog dia dr 300 lbh dh naik 5000++ dlm ms 2 hari aje...Nk tgk blog dia? Klik sini...

Best kan? Tk psl2 dpt publisiti free...bnyk blog yg citer psl blog jejari runcing nih...aku pun nk kalo cmtu...ngeee....Best kan jadi Elia nih...tk psl2 jd glamer...tp glamer tk semestinye best, kan....dlm suka mesti ade yg tk suke...tu biaselah....

So, aku harap hubungan mereka kekal hingga ke jinjang pelamin....dgn cabaran2 yg bakal mendatang....sama2 kita doakan yg trbaik utk mereka....Aminn... www.tips-fb.com

5 comments:

Jard The Great said...

hehehe.... mmg jadi feymes la. cam david beckham

NINIEZANE said...

mmg btul pun..best, kan?

A£iA said...

sweet !

aNnE said...

cepat2 la dorang kawen..amiin~

Clara said...

femes KF.. rmai org tulis pasal dia.. psgan dia pown sme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...