Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Wednesday, November 16, 2011

Tuan Saya Sudah Ada "CHENTA" Yang Baru...!!!

Salam semua, nama saya "Sony". Kulit saya putih. Saiz saya 32 inci. Dulu, sayalah yang menjadi "chenta" hati tuan saya. Hari2 tuan saya tengok saya. Tuan saya sayang saya sebab sayalah yang memeriahkan hidup dia sekeluarga dengan gambar yang cantik dan berwarna-warni dan cerita yang menarik....pendek kata, kalo saya takde...hidup tuan saya kesunyian....tiada hiburan untuk dihidangkan bagi mengisi masa lapang dan terluang....tiada kesempatan untuk menonton rancangan kegemarannya...huhuhu...Seingat saya, saya dibeli oleh tuan saya seawal tahun 2008. Sehingga sekarang, dah hampir 3 tahun saya berkhidmat untuk dia. Tapi sayangnya...sekarang saya dah mula sakit2....gambar saya dah tk cantik...kaler saya dah tak terang...kadang2 malap dan gelap....sedihnya tuan saya kalo terpaksa tengok citer kegemaran dia dalam keadaan saya yang malap dan gelap....dengarnya rakan2 seangkatan dengan saya pun dah sampai tempoh hayat...dengarnya jugak, saya perlu disuntik dengan satu jenis cecair...tapi agak mahal "kos perubatannya". Tuan saya ni tak mampu nak tanggung...kesian dia....

So, semalam, tuan saya ni pegila survey kawan2 seangkatan dengan saya. Mana tau kan, kot2 ade yang tersangkut. Tengok punye tengok, survey punye survey...maka terjatuhla cinta kat kawan saya yg lebih besar dgn harga yang agak berpatutan. Nama kawan saya tu "Samsung". Saiz dia 43 inci. So, siapalah saya ni kalo nak dibandingkan dengan kawan saya tu. Fikir punye fikir...tuan saya ni pun decide nak angkut kawan saya yg baru ni...So, semalam jugak kawan saya ni dihantar ke rumah tuan saya dan saya mula rasa disisihkan. Tapi, walaubagaimanapun, darjat saya tetap tinggi, sebab saya masih berada di "atas" kawan baru saya tu....So, inilah nasib saya.....Nak tau siapa saya dan siapa kawan saya tu? Jeng jeng jeng....................
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

INILAH CHENTA HATI  TUAN SAYA YANG DULU...



DAN INILAH CHENTA HATI TUAN SAYA YANG BARU....


APE2 PUN, SAYA TETAP BERADA DI ATAS....



Sedih tak kisah saya ni? Tak taula sampai bila tuan saya nak biarkan saya sentiasa berada di atas....
sob sob sob...
Ada tak sesiapa yang senasib dengan saya?
www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kat rumah tu ada satu :p hehehee.bakalll, bakall kena reject :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...