Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Tuesday, February 8, 2011

Coding oh Coding...

Seminggu dua ni berpinar2 gak bijik mata aku dok ngadap coding coldfusion kt ofis tuh...So, tggl 2 hari produk sulung aku (hehe)....Sistem eKebajikan bakal di launch oleh Yg Bhg Dato' VC UiTM masa amanat beliau khamis neh...kalo nk tau psl sistem nih...baca entry aku sblum ni di SINI.....

Aku ni sbnrnye bukan pndai sgt wat sistem...sblum mencapai tahap skrg, dkat setahun gakla aku dok merangkak2....perit gak rasenye....blur...semua ade...sampai satu tahap bila keadaan mendesak dgn faktor sekeliling...membuatkan yg tk tau jd tau...yg tk pandai jd pandai....tp tkdela terror sgt pn...sistem aku pun biase2 je...tkdela guna bnyk sgt hardcode & string2 tu...just utk key in, papar, report, online application, semak, lulus.....itu jek...

Tp, aku brsyukur yg amat dikurniakan seorang Boss yg sgt memahami....sgt caring dan sentiasa memberi peluang utk aku memperbaiki diri dan menjadi lebih baik....dan skrg...hasilnye akan dapat dituai...syukur..Alhamdulillah...

Kalo teringat2 balik zaman2 merangkak dulu dlm arena coding neh, perit gak rasanye...tp semua tu sudah berlalu...tk perlu diungkit2 lagi....kita pandang ke hadapan saja bah.....

So, doakan kelancaran majlis pelancaran itu nanti ya....babai... www.tips-fb.com

5 comments:

Eliss said...

good luck! buat sistem memang banyak cabaran !!memang perit ngadap coding :p

niniezane said...

tq elis..betul tu...

Zue Sancer said...

hope everything will be okeh!!!!siti plak ngah merangkak ni huhu

niniezane said...

siti : tkpe..kita bljr bermula dr bwh...

Anonymous said...

Social marketing is really popular. I agree with those reason you have posted. You did a good observation. Thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...