Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Tuesday, June 14, 2011

Photoshoot Mumdreams with Pa n Ma - Edisi Bumper Raya

Hai...kawan2...arini sy nk share gambar ms Photoshoot untuk Butik Mumdreams bg majalah Pa n Ma keluaran bulan Ogos nti edisi Bumper Raya...nti jgn lupa beli tau!!! hehehe...kali ni pkai 4 psg baju aje...baju untuk ibu menyusu...so, sape2 yg masih menyusukan anak tp masih nk bergaya utk hari raya ni, bolehla oder baju2 ni ngan Mumdreams....sgt selesa dipakai dgn pilihan fabrik yg berkualiti & harga yg sgt berpatutan!!! (Lynn, mung keno byr gaji aku sbg promoter plak....hahahaha)...but it is true...sape2 yg penah beli baju ngan Mumdreams sblum ni mesti akan cari lg koleksi terbarunya lebih2 lg baju menyusu....anda akan tetap bergaya walaupun menyusukan anak!!!...

So, layan gambar2 ni ye....
koleksi baju kurung menyusu...

Ada belahan di tengah2...kt situla tpt tersembunyi utk menyusu...




Baju ni pun sama...ade belahan di tengah2...


Ni plak kebaya menyusu...kain cotton yg sgt selesa...

Juga terdapat belahan di tengah2...



Ni pun kebaya menyusu gak...versi bercorak...





ni bersama model untuk baju pragnant....

ni lak bergambar with org2 kuat photoshoot aritu....
di sblh kiri tauke Butik Mumdreams, Pn Amilin & di sblh kanan skali K Naros, org kuat Pa n Ma...
tqvm to u all...
www.tips-fb.com

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..syok jugak baju kurung mcm tu utk menyusu erk..pa & ma tu eliss mesti beli nanti :)

Sarah Syazwani said...

k.wan..nampak cm berisi sket..ade pape ke?? hehehe

niniezane said...

elis : bolehla cuba beli bju tu utk adik nuha nti...hehehe

sarah : mmg bdn dh naik skt skrg...tp tkde pepe pun...hehe

Kancilbiru said...

ni kalau tak menyusu sesuai tak pakai? hehehe

niniezane said...

kb : ok, boleh jgk....pkai je..tkyh la guna function menyusu tu...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...