Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Sunday, June 19, 2011

Honeymoon Salleh Yaacob

Minggu lepas, ada member baik aku bg emel psl gambar2 honeymoon Abg Jem kita ni...cam tak caya jek...dia gi honeymoon blh bwk 4 sekali isteri dia...pastu semua isteri dpt bergambar dgn dia sama rata...memang nmpak sgt ADIL dan saksama...hehehe....

So, apa plak pendapat korang? Layanla gambar2 ni ye...

bersama 4 isteri mithalinye..bkn calang2 org leh bergambar cam gini...



heppynye diorang kan?






posing ramai2...

bersama anak2 daranya...

Gambar kt bawah ni plg best skali...mmg nampak adil dan saksama...apa pendapat korang?

no 1

no 2

no 3

no 4

Abg Jem kita ni pasti dh dipilih Tuhan menjadi insan bertuah mendapat 4 orang isteri sekaligus!!! Semuanya baik2 dan sporting lak tu!!! Kalau tanya aku mmg tk rela nk share2 mcm ni.....huhuhu...korang pula macamana? www.tips-fb.com

4 comments:

Sarah Syazwani said...

respekla..bkn semua laki leh jd mcm dia..semua nk ikut nafsu jek..kalo sarah?? hmm xtaula ssh nk ckp..haha

farasakura said...

bagus giler die kann...

k a k L a m p said...

sgthebat./ doa jerk yg terbaik.. sbb drg nampak bahagia.. perghh anak2 pon dh beso rupe nye saleh ni yerk

niniezane said...

sarah : tula pasal...respekla kalo blh adil mcm ni...kebanyakannya kawin ikut nafsu je kan...

fara : aah fara...bagus sgt...

Klamp : sama2la kita doakan yg terbaik...dh bsr dh anak2 dia kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...