Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Monday, December 14, 2009

Mengimbau Kenangan Lalu...

Kenangan Terindah...

Alkisahnya....aku telah selamat dinikahkan pada 27 Nov 2003, bersamaan 3 Syawal, Hari Raya Ketiga pada waktu itu dengan seorang jejaka yang menjadi dambaan ramai wanita..termasuk ramai kengkawan aku..naimians dulu...kehkehkeh..tapi kata orang dah jodoh aku.....akhirnya Mohd Norkamarulezane jadi milik aku jua setelah 6 tahun bercinta....

Nak tau sejarah percintaan kami?
Mula tahun 1998...perkenalan bermula sewaktu menyertai Ihtifal di Sabah, aku masuk pertandingan Tahfiz Al Quran, dia masuk Kuiz Al Quran, maklumla masing2 sek agama.....
Pastu bibit percintaan mula berputik sewaktu kami sama2 aktif dlm Persatuan Briged Bakti selepas SPM...
Then masing2 dpt offer ke UiTM, tapi aku UiTM Arau, dia ke Jengka...tapi cinta punya pasal, dia mintak transfer, tp dpt kt Merbuk, Kedah. 1 sem jek kt situ, dia mtk lg transfer (aku pun tk tau apa alasan yg digunakan) akhirnya dptla kami sama2 blajo 1 kampus...kt Arau...hehehehe..
Aku tau dia risau, klau tkdok satu kampus, ramai budak2 Arau tu dok ngaco aku...so, bila dia dtg, semua dh senyap...tkde lgla gangguan...
So, bila dh hbs Diploma, aku dpt keja kt UiTM Shah Alam, so dia pn mtk gak, then org kata dh jodoh, Tuhan perkenankan hajat hambanya...dia pun dpt gak keja kt sini, Pej Bendahari Zon 11 hinggala ke hari ini....
So, genap setahun aku keja...kami dh stat merancang utk kawin, maklumla, dh 6 thn couple, duit pun dh ada skt2, beli keta wira tu yg asalnya kaler biru dh ditukar ke kaler merah dan kami masih lg pkai smpai skrg...banyak nostalgianya keta tu tuu....
Maka tanggal 27 nov2003, selamatla aku bergelar isteri kpd En Mohd Norkamarulezane Mohamad Zain, dan setelah 6 tahun berkahwin, kami dikurniakan 3 orang anak, 2 putera dan seorang puteri...syukur Alhamdulillah...No 4? Tunggu dulu..mama dia nk hbskan blajo dulu....Ada 4 1/2 thn lg....hrp2 perjalanan hidup kami semua berjalan lancar, selamat, sejahtera dan anak2ku menjadi anak yg soleh dan solehahh...Amin...sekianlah adanya...smbg len kali lak...
Ni antara koleksi gmbr kawin aku...layann....





















www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...