Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Thursday, March 17, 2011

Makan2 Laksa eKebajikan...

Hai kwn2....dh seminggu rupenye blog ni tk berupdate.....al maklumlah...sangat bz dengan development Sistem eKebajikan...produk sulung akula katakan....actually sbb dpt dateline 2 minggu jek utk siapkan 5 skrin sekaligus...so, terpaksala bertungkus lumus menyiapkannya....dan berkat sokongan dan bantuan Boss dan kwn2 dlm team eHEP, akhirnya ia berjaya disiapkan on time...beserta flow chart dan user manual sekali....

Dan semalam, aku berjaya present Sistem tu di dpn majoriti peg2 yg lbh brpangkat dr aku sbnrnya...iaitu Pen. Pendaftar2 dan Peg2 IT dr kampus2 cawangan....bertempat di Dewan Seri Impian, Hotel UiTM....(sori, lupa nk ambk gmbr, nerves sbnrnya, tk ingt ape dah)...ha...Sarah pn ade....

KTP HEP dah declair yg sistem ni telah berjaya disiapkan dalam ms 3 bulan sahaja...dgn terpaksa mengenepikan pembangunan sistem2 lain....dan aku berjaya buktikannye....Alhamdulillah....

Lepas present smlm, aku mntk excuse ngan boss, nk blk rehat kt umah sbb kepala otak dh penat berhempas pulas ngadap coding sepanjang 2 minggu neh...dgn dugaan Syahmi demam panas lg (psl tu pn tk smpat citer lagik)...so, arini aku cuti....n ade la masak2 sket sempena kejayaan pembangunan Sistem nih...masak pn simple2 jek....Laksa eKebajikan dan Mee Goreng Ninie...hehehe...ajakla kwn2 rapat & team eHEP...seronok rsnya dpt jamu diorg dgn hasil air tangan sndiri dgn dibantu oleh bestfriend aku, Siti Hamidah....TQVM Siti....aku sgt menghrgai bantuan mu....

Walaupun penat masak, mengemas dan menghidang, tp tkpe...aku rs enjoy dapat jamu kwn2....dan inilah gmbr yg smpat diambil sblum tetamu datang...



Ini je la juadah yg aku smpat masak...ms ni kuah laksa tk senduk lg...tkt sejuk...

 Ni lak gmbr Aasha yg tiba2 nk pkai tudung dan pin mcm mama, siap pilih brooch sndiri lak tu, sbb tu bsr2...hehehe..


www.tips-fb.com

2 comments:

Kancilbiru said...

wahhh tahniah...mmg betul..seronok bila dapat capai target diri sendiri dan dalam kerjaya..:)

laksa ada lagi tak? hahaha

niniezane said...

trima kaseh niza...laksa...ade lgk...kalo smpat, nti wan bwk esok..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...