Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Friday, March 25, 2011

Aku Suke Sungai Lui...

Korang mesti dh tau lagu sape ni kan? Agaknye aku yg ketinggalan zaman sebab baru nk suke lagu ni....sblum ni dh bnyk kali dgr, tp tk tau lagu sape...pastu ade dgr yg Aizat ade lagu baru, tajuk Sungai Lui, tertanye2 gak, lagu ape tu? klasiknye tajuk...pastu tkdela nk ambk tau...sehinggalah tgh td...aku g mkn kt kafe ngan bestfriend aku, Siti Hamidah....dgrla lagu ni kt kafe tmpt jual buah tu....pastu ckp kt Siti, sedapla lagu ni...Siti cakap, nila lagu Sungai Lui...Aizat.....lorhh....ni ke lagunye...yg aku suke tu...tp tk tau tajuk....pastu tau tjuk, tk tau lagu ape...so, aku nk share kt sini ngan korang....

(agaknye tajuk lagu ni diambil sempena Aizat dpt idea wat lagu ni kt Sungai Lui kot (hehehe).....)

So, layanla ek....


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini




www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...