Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Monday, April 26, 2010

My New Template

Cantik tk template baru aku nih? Dh boringla tgk template yg lama. Sambil2 cari mood nk start study, search for template jap. Carik punya carik, jumpalah yang nih.

Apa pendapatan korang? Aku rasa ceriala sikit tgk blog aku sekarang. Kalau ngantuk tuh, blh besarkan mata skt tgk kaler dia..auww..merahnye mak ngah...

So, harap blog aku sekarang dpt menceriakan hari2 korang...dh berazam nk update selalu nih. Sejak Niza mula promote blog aku kt Kancil Biru dia tuh...credit to Niza..

Lupa plak..blog bisnes aku, Paradigma Resources pun dah pakai baju baru...rajin2la lawat blog bisnes aku tu ek..MACAM2 ADER...

Hubby aku pun ader dua blog...blog utamanya adalah Tip Top Services : menjual jersey World Cup dan macam2 lagi. Blog keduanya plak untuk penggemar jam tangan berjenama, iaitu Jam Replika Like Ori... rajin2 la lawat Koleksi Jam Mahal.... www.tips-fb.com

2 comments:

Kancilbiru said...

phewit....baru ceria sikit. keep it up!! thanks for the tart. dapat pahala woo melayan org posa..hehe

niniezane said...

TQ niza...ko la satu2 nya manusia yg rjn komen blog aku...sedap ke cheese tat tu? klau sedap, bgtaula kengkawan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...