Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Thursday, March 18, 2010

My Sister's Wedding...Zaleha

Tanggal 14hb Mac 2010 yg lalu, maka adikku yg no. 4 dlm keluarga kami telah selamat diijabkabulkan dgn jejaka pilihan hatinya...dr JB...pendek kata...dlm famili aku...4 org telah berkahwin, 3 yg lain semuanya pilih org Johor, aku jek bersuamikan ore Klate....

Maka, berlangsunglah majlis yg penuh gilang-gemilang di rumah kami, di Kampung Kutan Tengah, Wakaf Bharu, Kelantan...

Pg tu, upacara akadnikah aku yg tukang mekapkan Pengantin...hehehe...bidan terjun...sebab jurumekap yg sebenar dtg tengahari...utk mekapkan upacara persandingan waktu petang....

Tengoklah muka adik aku waktu nikah....










Ni plak, waktu sanding, bila mak andam sebenar dtg mekapkan. Lainkan? Percaya tk kalau aku ckp pakej pengantin adik aku ni utk 2 pelamin, kt luar dan dlm bilik, baju 3 pasang, bekas hantaran, mekap, hanyalah RM1800...berbaloi-baloi...









Ni antara koleksi hantaran yang menarik perhatian...











www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...