Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Thursday, January 19, 2012

Demam Exam

Apa nk update ni ye? Demam exam? Mesti korang boring kan nak baca... bukan ade yg spesel pn...Tp aku nk gtau jgk yg exam aku sem ni lebih confident...siap dua2 paper aku kuar awal...paper patutnya 3 jam, dlm ms 2 jam aku dh kuar...bukannya nak eksyen ke hape...tp sebab exam kali ni aku leh jawab dengan cepat daripada biasa...so, bila check punye check, dh rasa tkde ape nk tambah dlm jwpn aku tu, so, apalagi kuarlah...

Kawan2 aku ckp, aku psyco diorg bila kuar awal... tp aku tk bermaksud camtu pun... harap2 result kali ni lebih GEMPAK dari sebelum2 ni.... aku hrp sangat yg pointer kali ni lebih baik dan boleh naikkan cgpa aku sblum ni... semoga Tuhan makbulkan doa aku...AMIN... www.tips-fb.com

2 comments:

Eliss said...

eliss dulu pun suka keluar awal :p kawan2 bising la.tapi ada sorang kwn ni, dia kata, selagi tak abes waktu dia tak akan kuar. tensen jer tunggu dia :p

niniezane said...

aah elis, mmg tensen kan kalo nk tgu org yg tk mo kuar...kalo dh siap tu, kuar jela...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...