Pages

My Fan Club...jomla join...

Jom Klik

Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan-rakan blogger yang sudi singgah di blog picisan neh...Kenapa ucap kat rakan-rakan blogger je? Sebab kat rakan-rakan ofis dah ucap kat dalam emel. Rakan-rakan fb pulak dah ucap dalam fb...so, dalam blog ni untuk rakan-rakan blogger jelah....hehehe...

Saya ingin memohon ampun dan maaf jika sepanjang saya menceburi arena berblogging ni saya ada mengguris hati sesiapa dalam penulisan saya, sama ada secara sedar ataupun tidak sedar, ampun dan maaf saya pinta, dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Maklumlah, tiada manusia yang sempurna dan tidak lari dari melakukan kesilapan....0-0 ye...

Terimalah 2 rangkap pantun dari saya :

Makan Ketupat Banyak Sekali
Sedapnya Rendang Tidak Terperi
Hari Lebaran Menjelma Lagi
Salah dan Silap Mohon Dimaafi


Main Mercun di Malam Raya
Sambil Bakar Ketupat dan Lemang
Berhati-hati Di Jalan Raya
Ingatlah Orang Yang Tersayang


Salam Aidilfitri, Minal Aidil Walfaizin...



www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...